
Evgen Bavčar, Tipni pogled na biblično resničnost ženske
Evgen Angel Bavčar je bil rojen 2. oktobra 1946 v Lokavcu pri Ajdovščini.
Je fotograf in pisec osebnoizpovedne proze, spremnih besed k literarnim delom ter strokovnih filozofskih razprav, zlasti s področja estetike.
Njegov pristop k fotografiji je poseben, večplasten in neločljivo povezan s filozofskim razmišljanjem o bistvu in izvoru podob. Zase pravi, da ni fotograf, temveč konceptualni umetnik. Pri ustvarjanju podob izhaja iz vtisov o svetu, ki se jih spominja iz otroštva, in iz spoznavanja sveta z drugimi čutili. Izhaja iz domišljije oz. sveta, ki ga vidi s t. i. tretjim očesom, nato pa s tehniko fotografije ustvari fizično podobo. Motivika Bavčarjevih fotografij je raznolika; med študijem je začel s portreti in krajino, danes so njegove stalnice avtoportret, portret, akt, krajina.
Fotografija je zanj refleksija o podobah, tehničnih sposobnostih, pomenu fotografije in fotografiji v filozofiji. (Luka Pavlin)
Tehnika: fotografija
Velikost: 41 x 26 cm
Opis: Naga ženska čepi ob ognju. Z desno roko si zakriva svetlobo, ki pada z njene leve strani.

Evgen Bavčar, Ranjeni vojak
Evgen Angel Bavčar je bil rojen 2. oktobra 1946 v Lokavcu pri Ajdovščini.
Je fotograf in pisec osebnoizpovedne proze, spremnih besed k literarnim delom ter strokovnih filozofskih razprav, zlasti s področja estetike.
Njegov pristop k fotografiji je poseben, večplasten in neločljivo povezan s filozofskim razmišljanjem o bistvu in izvoru podob. Zase pravi, da ni fotograf, temveč konceptualni umetnik. Pri ustvarjanju podob izhaja iz vtisov o svetu, ki se jih spominja iz otroštva, in iz spoznavanja sveta z drugimi čutili. Izhaja iz domišljije oz. sveta, ki ga vidi s t. i. tretjim očesom, nato pa s tehniko fotografije ustvari fizično podobo. Motivika Bavčarjevih fotografij je raznolika; med študijem je začel s portreti in krajino, danes so njegove stalnice avtoportret, portret, akt, krajina.
Fotografija je zanj refleksija o podobah, tehničnih sposobnostih, pomenu fotografije in fotografiji v filozofiji. (Luka Pavlin)
Tehnika: fotografija
Velikost: 26 x 41 cm
Opis: Na fotografiji je ranjeni vojak, ki na prsih drži puško, usmerjeno v desni zgornji kot. Oči ima zavezane s krpo ali povojem, na obraz mu pada čelada. Ozadje je nejasno.